شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم اینفوگرافی | سهم زنان نخبه در کشور چقدر است؟ بانوان اثرگذار در حزب‌الله لبنان را بشناسید تأثیرات مخرب تلفن همراه بر روابط زوجین را دست کم نگیرید چگونه پُرخوری را کنترل کنیم؟ رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ شهادت سید حسن نصرالله آغاز یک حرکت جدید در مسیر مقاومت و آغاز یک تحول و آغازی بر پایان صهیونیسم! اهدای زیورآلات برای جنگ با رژیم صهیونیستی توسط بانوان ایران حمیده زرآبادی استاندار کجا می‌شود؟ ترکیب رنگ طوسی | طوسی، رنگی شیک و پرکاربرد در دکوراسیون حکمرانی مطلوب فضای سایبر برای حمایت از حقوق کودکان نسل «زِد» و «آلفا» شهادت رهبر حزب‌الله، آغاز فصلی جدید برای مقاومت طرز تهیه کیک زبرا مخصوص در خانه + فیلم ویدئو | این ویدئو را خانم‌های علاقه‌مند به کاشت ناخن حتماً ببینند بی‌توجهی به موضوع جوانی جمعیت، تا ۴۰ سال آینده جمعیت کشور را نصف می‌کند راه مدیریت سونامی سالمندان شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی
سرخط خبرها
شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور

شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور

  • کد خبر: ۲۹۲۱۷۱
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
گردهمایی بزرگ مادران و سربازان ظهور و شیرخوارگان حسینی (ع) به صورت همزمان در سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردهمایی بزرگ مادران و سربازان ظهور از سوی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی خراسان رضوی با مشارکت آستان قدس رضوی و حضور بیش از ۱۵۰۰ مادر و کودک که فرزندانشان را با سربند «یا صاحب الزمان (عج)» به این آوردگاه تربیتی آورده بودند در حرم مطهر رضوی، صحن قدس برگزار شد.

تربیت نسلی برای سربازی منجی

اینجا همه مادران و پدران به همراه خانواده خود برای گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله حضور داشتند تا او را الگوی مقاومت خود قرار دهند و یادشان نرود هنوز در میدان جنگ به سر می‌برند و برای پیروزی نیاز است از زندگی و جانمایه خود که پاره‌های تن و فرزندانشان است مایه بگذارند. اینکه تلاش کنند تا نسلی حسینی تربیت کنند که شیرخوارگان امروز سربازان آینده امام زمان (عج) شوند.

مثل زهراسادات که با فرزند اولش که تنها دو ماه از عمر شیرینش می‌گذرد پا به این میدان تربیتی گذاشته تا در طوفان شبهات و تیر‌های نامرئی دشمن، او را از همین چند ماهگی برای سربازی امام زمان (عج) بزرگ کند و بگوید «حرکت در خط ولایت سرمشق زندگی من است و سعی می‌کنم فرزندم را نیز در همین مسیر تربیت کنم.»

یا آتنا نوع دوست که دخترش را در آغوش دارد می‌گوید «آمده‌ایم تا به بچه‌های غزه و مادران غزه بگوییم تنها نیستید و ما پشتیبان شما هستیم و برای پیروزی شما دعا می‌کنیم.»

دشمن به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ذاکر با بیان این مطلب که مراسم امروز به دلیل حضور مادران و زنان و نقش تربیتی که در خانواده دارند بسیار مهم است را متفاوت دانست و گفت: یکی از مفاهیمی که قرآن به آن تاکید کرده دشمن شناسی است. ما تا دشمن خود را نشناسیم نمی‌توانیم با او مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام ذاکر اظهار کرد: خداوند در آیه الکرسی می‌فرماید «و مَن یکفر بالطاغوت و یومن بالله...». در این آیه دو موضوع نفی طاغوت و توحید و ایمان به خدا در کنار هم آمده است به این معنا که لازمه نفی طاغوت، شناخت کفر و ایمان به خدا است.

ذاکر بیان کرد: قرآن برای شناخت طاغوت چهار دشمن را معرفی کرده است که نخستین آن شیطان است. دومین دشمن که قرآن فرموده از آن اجتناب کنیم کفار هستند که درباره هر دو اینها عبارت "عدو مبین" را بکار برده است و اینها دشمنی‌شان آشکار است و از آنها باید حذر کرد.

وی ادامه داد: سومین دشمن به تعبیر قرآن، منافقین هستند که جزو بدترین دشمنان هستند چرا که منافق در چهره، خود را دوست نشان می‌دهد و دشمنی‌اش پنهان است. اما چهارمین دشمن مسلمانان و مومنان، یهود است. قصه دشمنی یهود مربوط به امروز نیست و قبل از عهد رسول‌الله، شروع شده است.

این خطیب حرم مطهر رضوی تصریح کرد: دشمنی یهود از زمانی آغاز شد که پیغمبرشان گفت بعد از من پیامبری خواهد آمد که دین یهود را برخواهد چید. بعد از آن یهودیان به دنبال ترور اجداد رسول الله بودند حتی قبل از آنکه رسول خدا پا به این دنیا بگذارد.

حجت الاسلام ذاکر خطاب به مادران حاضر در برنامه گفت: مادران و خواهران، امروز اتاق‌های فکر یهود مشغول دشمنی است تا نقشه‌ای طراحی کند که خانواده‌های شیعه را از داخل متلاشی کنند. این اتفاق زمانی می‌افتد که شخصیت حقیقی زن را از بین ببرند و زمانی که چنین وضعیتی در جامعه رواج پیدا کند آن وقت این خانواده متلاشی خواهد شد.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه امروز مادران شیعه، تربیت نسلی است که پای آرمان‌های خود بایستد و دچار وادادگی نشود.

سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور سربازان ظهور

گردهمایی ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در مراسم سربازان ظهور

مسئول مجمع بنیاد شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) خراسان رضوی نیز در خصوص برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این گردهمایی توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام با مشارکت آستان قدس رضوی برپا شده است.

در این مراسم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌هایی که در مراسم سالانه شیرخوارگان حسینی (ع) شرکت می‌کنند حضور یافتند که جمعیت آنها به یک هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.

مصطفی صداقت افزود: این مراسم همزمان به صورت سراسری در دیگر نقاط کشور با هدف تربیت لشکر حضرت صاحب الزمان (عج) و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.